Saturday, March 6, 2010

such a bored weekend...

bosan... ini la risiko idup single.. bosan, bosan n bosan... im alone this weekend sbb rumate ak ad xtvti sniri.. just sitting in a boring room n thinking of nothing... what so ever.. now i just feel like wanna write somethin' but don't know what to story about.. k lets start about my ex-bf's gf.. ak trbca kat fb dia.. she write about her feeling on her wall.. it just like her love for that boy are sooo deep.. they're just broke up.. ex ak ckp dia mntak clash sbb xthan asyik gduh ja.. hmmm... satu bnda ja aku x paham lam hidup ni.. klu dah syg ngan owg tu knapa xleh hidup aman?? apsal prlu brgaduh spnjg msa menyalahkan sesama sniri?? tapi klu itu yg trbaek mna mgkin kita dpt mengelak namun selagi dapat dielak itu pilihan yg akan ku buat.. bagi aku cinta tu akan buat kta syg dgn psangan kita dan tak akan prnah menyakiti... sbb sakit krana cinta adalah sesuatu yang pling aku x suka.. sakit yang parutnya kita xpasti dimana untuk diubati.. dalam salah satu prinsip yg aku pegang, klu xnak dsakiti kita jangan menyakiti.. nmun sebaik mana ak mencuba ak ttap disakiti.. tp aku prcaya nikmat yg tuhan nk beri kta mgkin bkn skrg ttpi bila smpai wktunya.. jika kita pohon rama2 pasti kita perlu melihat ulat n kepompong dahulu.. am i right......:)

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....