Wednesday, April 28, 2010

25/4/10
7.05 a.m
TEMPAT BIASA

pagi yg ceria
sambil layan mp3
lagu romantik
pandang langit..
ke kanan cerah ke kiri mendung
dah lama xdpt cuaca macam ni
redup.. aman... sunyi... sepi...
argh... sgt indah alam ni..
rsa mcam di awang-awangan..
teringat kenangan lalu..
inilah kehidupan....
inilah kehidupan sebenar.....

4.31 p.m
TEMPAT BIASA

hujan
at last stelah sekian lama brpanas kat sini..
aku suka
aku suka suasana slepas hujan macam ni
sayu.. aku rindu..
rindu hidupku...
rindu teratakku di kampung..
rindu keluarga di kampung...
aku juga rindukan kasih hatiku yang belum kunjung tiba...
entah dimana.. adakah dia juga rindukan aku seperti aku rindukan dia??
satu soalan yang tiada jawapan...







yanayo : missing.... let it be... sigh**

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....