Wednesday, May 26, 2010

reSepi hari ini..

haha.. waktu business week kat uni aku ari tu, ada budak klas aku ni grup dia jual kek batik.. aku pun bli.. sedap la gak, yg pnting ak mkan xpuas.. dah la mahal, kecik2 plak 2.. haha(gelak jahat ble ngata kat orang) hmmm.... pastu aku terpikir, daripada dok pi bli kat dia bek ak wat sniri.. so blik ja umah, apa g, on9 cri resepi n wat sniri... resepi aku amik dari sini.. haha.. bangga gila resepi kek aku menjadi... dapat makan dengan senang hati n dengan kenyangnya..

heRe iS mY yuMMy cake..

nmpak cam klasik x.. ak sengaja letak lam pinggan 2, nmpak cam klasik ckit.. hehe^^


p/S; wlaupun yg 1st punya pahit ckit tp ttap sedap n habis licin, paling banyak makan adik spupu aku si Anis gEndut itu.. hehe..~~

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....