Friday, July 9, 2010

Coretan Hari teRakhir cUti sEm

salam satu malaysia..
jap g ptang dah nak btolak blik klntan.. huhuhu.. xmo balik ble x??? xyah sibuk2 cari jwapan, dah mmg jwpannya TIDAK... xsabar nk jmpa kwn2 n xsabar nk msuk sem bru... n FYI ak dah msuk thun ke-2.. dah ad junior 2.. tp yg xsonoknya cuti dah abis.. huhu.. sem ni, kwn rapat ak msuk blajar balik.. sem lpas dia tangguh sem sbb ad msalah ksihatan.. tp dia msuk lwat ckit.. dia msuk 17 ni.. xpa.. jnji ak dah ad geng nk p klas skali.. hehe.. smalam ngah packing bju bru ak tringat nak tnjuk slip result kat mak aku.. hehe.. maaf mak cek lopa.. kna bleter satu cupak.. kehkeh.. "ni awat banyak sgt B ni? hang pulun sikit nina(nma mnja kat umah) oi.. nt kot ssah nk mntak kija bru tau...."~kata mak aku... dgn taatnya ak mnjawab "ye mak(dlam nada filem dolu2).. sem dpan cek pulun..." hehe.. saya sayang mak saya...

tp satu bnda ak msih ssah ati ni.. duit ptptpu xmsuk g... segan btol nk mntak ngan abah wlaupun jap g msti dpat gak.. hehe.. saya sayang abah saya.. so dgn snang atinya ak pon p merengek kat kak aku, "kak... pnjam det ang dlu na.. ang bkn nk wat pa pun.. nt pt msuk gua bayar ar balek kat lu.."~resultnya--> misi berjaya.. saya sayang kakak saya.. kehkeh.. yang penting harap2 ak dpat survive khidupan sem dpan.. huhu...

p/s: smoga pjalanan pegi dan balik kami selamat.. amin..




No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....