Tuesday, September 28, 2010

SAYA RINDU

is thinking~~

ABAH - saya sayang abah saya.. pengorbanan abah memang x terkira.. kalau sekarang ak sudah mampu, aku xkan biar abah kerja kuat lagi.. abah semoga sihat selalu k... jaga kesihatan n jgn buat kerja berat2 lagi.. abah dah x sihat mcam dlu.. kalau bole nak ja balik umah skrg jugakk.. tp bnyk bnda nak kna wat kat cni... so, just wait for the semester break.. sob.. sob.. there is a tear in my eye and its not gonna stop right now.. he is the best abah in the world.. just keep praying the best for my abah...

MAK - saya sayang mak saya.. segala pesan mak akanku patuhi dan pengorbanan yang mak lakukan mmg tiada tolok bandingnya juga.. mak jaga abah elok2 ya.. mak pun jaga kesihatan jugak tau.. another tears are falling down from my eye.. smoga mak ngan abah sihat selalu dan sentiasa bahagia walau apa pun yang berlaku...



p/s : air mata yang masih bersisa ni akn ak jadikan sebagai penguat... semoga mak n abah sentiasa sihat dan bahagia selamanya... there is another tear.. again and again.. let it be.. ~~ sigh


No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....