Friday, February 25, 2011

Nk balik T_T........

huwaaaaa...... nk balik nak balik nak balik.......... semenjak dua menjak ni bz ak adalah tahap gaban.... kalo tak, dah lama ak blah blik umah.. xnmpak muka ak dah kat umk ni... rindu kat umah pun adalah tahap gaban jugak.. sampai satu masa aku nmpak mkcik2 + pkcik2 kat kdai mkan or psar2 pun ak rsa macam mak ngan abah aku... huwaaa.... i really miss them dem much... minggu ni apa cara skalipun aku akan blik jugak.. kalo xbleh mmg bkan jodoh ak lg la.. huhu... rindu kat adam jugak.... adam dah botak... abah aku cukur sndiri kpala adam.. then smalam dorang bru buat knduri kat surau. kak ak ckap buat pulut kuning(meleleh-leleh ayaq liuq dgq beb).... dah lama xmakan... sobsob... nt balik aku nak geledah satu dapuq.. hahaha....


latest picture of adam botak @ adam rock.... makteh rock, adam pun kna rock jugak la... hehehe





p/s: tired of waiting....... lalala...

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....