Monday, April 25, 2011

mood~study last paper

tgh stdy tiba2 terpandang diari kat tepi katil.. diari yg dh full punya.. pas2 terus amik n korek2 bnda lma dlm 2.. ak stat tlis dri form 5.. tp diari tu berkala la... bkn hari2 aku tulis.. then bla baca balik aku gelak sorang2.. suma bnda indah dan sedih yg pnah blaku ada kat dalam tu.. terus satu bnda ja yg ak terpikir time tu > people only can know about my true heart and feeling by only exploring my diary.. seriusli.. ak ni jnis yg xsuka express bnda yg terbuku kat hati aku kat org lain sekalipun kat blog ni... so diari la tmpatnya.. orang mmg ssah nk paham apa yg tersirat dalam hati aku sebab muka aku selalu cool2 ja.. haha.. so, sapa2 yg nk tau ttg aku bole la curik2 baca diari aku.. tu pun kalo berani la.. hahaha...






p/s: dalam usaha nak penuhkan diari kedua sebab tak sabar nk beli diari baru yang lagi cun.. n sok exam geophysic.. chiayokk2... jom smbung stdy balik..

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....