Friday, August 12, 2011

Dah puasa?

senang ja rupanya nak wat kuih muih di bulan puasa ni.. ishk3.. rugi sapa xtry masak.. smentara duk cuti melangut saja duk rumah ni aku dipaksa menolong mak aku masak.. sedikit sebanyak bertambah la jugak ilmu masakan aku ni.. walau xpandai dan tak sedap, tapi aku tau cara la kan.. wahaha.. aku paling terer masak nasi beb sebab.. err.. sebab... nasi warna putih.. ok alasan tak konkrit..

cerita seterusnya~

tadi balik dari beli barang nmpak mesin padi dah start beroperasi... MUSIM MENUAI PADI SUDAH TIBA.... yeay... musim padi memang akan ada bau... ada bau duit... wahahaha... tapi padi bapak aku duk ijau lagi.. xdak bau lagi.. arap2 padi2 tersebut dapat menguning sebelum raya.. hekhek...



p/s: cuti dah nak abis tak lama lagi.. bakal tammat masa berpoya-poya tak ingat dunia...

2 comments:

selamat berkomen.....