Tuesday, November 8, 2011

Anti

Syisya or whatever its name.. Kat area tmpat aku blaja, kalo kluar makan malam slalu gak nmpak orang sedut bnda alah ni.. kalo nmpak orang tengah sedut bnda alah ni msti otak aku terbayang manusia tengah sedut dari oilpump kat oilstation.. wahaha.. bole bayang dak? bole bayang dak? tak cool la weh.. paling tak cool kalo yang sedut tu adalah perempuan+pkai tudung+hembus asap buish buish... sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat tak cool n sangaaaaaaaaaaaaaaaat hodoh.. plis la.. think with your brain.. bak kata lecturer obersee aku~brainless...

kau rasa bangga n kau rasa kau saja yang hebat sebab berani mencuba.. kemon la.. tetiba terus something pop up in my mind~ sometimes we do forget about the sacrifice.. ya.. ya... aku tau cmna rasanya bangga sbb orang len xleh buat tapi kita boleh.. tapi penah kita ingat tak dalam bangga tu siapa yang berkorban di belakang kita... its sure our parents.. mna kau nak dpat duit, nak dapat segala kmudahan kalau bukan dari mak bapak kau.. oh.. shut up.. aku dah mula membebel.. Selamat Hari Raya Aidiladha/Korban~~ dalam kita berseronoberjimba ingat la orang yang berkorban di belakang kita.. peace~~







p/s: adoiyai lecturer aku add kat fb la plak.. dah tak dak privacy ni.. susah2.. kang tak approve kena tanya lam kelas lagi naya.. aku punya prinsip men fb~jgn add lecturer.. bahaya.. depa kuat stalk.. kahkah..

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....