Wednesday, March 20, 2013

You'll never shut down

Yeah. Hobi aku memang tengok movie. Suatu hari. Aku yang sedang leka menonton movie di laptop, telah melalui suatu peristiwa yang aneh lagi menarik untuk diceritakan. Movie pilihan pada hari tersebut adalah The Italian Job. Sebelum tu aku nak bagitau, hostel aku ni selalu ada masalah terputus bekalan elektrik secara tetiba gitu. Dia terputus dalam masa 5saat(tambahtolak).

Tengah part aksi2 mendebar kan. Tengah duk fokus part penting.


PAP! maka terputuslah bekalan elektrik selama 5saat. Dan sudah tentulah baterinya enggak ada dong.

What a cliche. Shut Down. Im not going to believe you anymore The Napster! 

Kedepekk!! aku angkat laptop baling kat dinding. Tak cukup baling kat dinding aku angkat dinding baling kat muka orang lalu lalang depan bilik. (no harm we create on that day)

Dengan rasa rendah diri, aku pun on balik laptop dan sambung tengok sampai pengsan. 

Semenjak peristiwa tu aku tidak lagi nampak orang lalu lalang depan bilik aku. Ok tipu. 



2 comments:

  1. peliks bin ajaib,laptop baling ke dinding siap bleh on balik..haha

    ReplyDelete
  2. haha.. laptop aku memang ajaib..

    ReplyDelete

selamat berkomen.....