Wednesday, August 21, 2019

Kejar

Fuhh

Lama betul tak menulis blog. Rindunya.

I am a mother to a daughter already maaa.. Maciam tak percaye..haha

Sibuknya, letihnya tapi tak tahu apa yang di kejarnya. I am so freaking tired and broke. LOL. Setiap kali mengeluh setiap kali bertahan setiap kali rasa menyesal. Tapi setiap kali tu jugak rasa bersyukur ada suami ada anak seketul. Cukup. Buat masa sekarang memang tak merancang nak tambah anak. I am not ready mentally, physically and financially. 

Mungkin sebab aku sangat suka dengan satu perkataan ni, "Freedom" = "Bebas". Aku jadi rasa tebeban dengan komitmen yang aku perlu hadap sekarang.

Masih jauh untuk aku capai definisi freedom yang menjadi impian aku. Tapi aku tetap akan dapat suatu hari nanti.

Rindu pulak nak tengok movie Into the Wild, sumber utama semangat "bebas" aku. 

XOXO
Mak Hang

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....