Sunday, September 18, 2011

This is not a fairytale der..

tolak tambah bahagi darab.. sem ni sgt banyak nk pakai duit. adeh. banyak nk pegi trip. nk kena wat financial plan ni. aku rsa apa yang aku prlu tuk sem ni dah ckup. so skrg kna berjimat lagi cermat. xkan nak mntak dari parent. ampa igt tak malu ka mntak kat parent. malu tau dak. nyusahkan depa ja. tapi mna nk cekau duit. ingat nak wat bisnes printing, tapi cam mlas la plak. printing service ni kna ada pengorbanan masa wokeh. igt snang ka? dah la sem ni subjek dah makin tough. haish. bukan stakat financial plan, time management pun nk kna arrange btol2 ni. tapi hidup kat cni dah jadi makin tough. nak pegi klas nak kena tuggu bas, kena keluar awal. bilik kecik, jauh dari market tuk bli barang dengan xdak transport lagi... sobs.. tapi sbenarnya aku xrasa pa pun, saja ja wat bagi tragik sikit.. sbb sbelum mai sini aku dah set dalam minda aku yang aku anggap semua ni salah satu adventure thing dalam hidup aku. sebab aku rsa hidup aku belum cukup adventure g. wahaha..

haaa.. satu gi nak cerita.. aku dah abis baca hlovate punya bku contengan jalanan.. best siot.. bukan cerita cintan cintun, cerita realiti perjalanan cari tuhan.. cerita ni kena ngan jiwa aku sebab banyak cerita pasal muzik almaklumla aku kan gila tentang muzik.. n watak yg paling aku suka watak k2(cara baca k square).. sebab dia tak diskriminasikan muzik.. kehkeh.. layan semua genre.. selagi lagu tu sedap.. aku pun sama(point sbenar nak bgitau).. hekhek.. ada certain xnak layan korea sbb nmpak cam gay.. xmau layan rock kapak, ngantuk.. xmau layan nasyid sebab xmau hipokrit.. haha.. nonsense.. semua genre best tau.. tak caya cuba try.. punk, raggae, hiphop, metal, slow rock, pop, korea n jepang(xtau jnis), jazz n banyak lg yg blum explore.. even kalo dengar intrumental ja xdak orang nyanyi pun aku boleh ulang lagu tu smpai lebam.. tambah2 lagu fav, dorang wat versi piano, cello, violin n mcm2 g... best kot.. aku bagi contoh lagu one- metallica yg apocalyptica wat versi cello.. best siot.. wokeh dah ngarut.. kalo cerita pasai muzik smpai sok pun aku tak abis bebel.. point paling penting ~ music ~ im not the person that sound it well but im the person that listen to it well.. cess.. igt nak review buku ni dah termelalut cerita psal muzik plak...




p/s: baki cuti yang masih bersisa - 1hari, smoga aku kurus dan putih stelah malas nk keluar bilik slama 5 hari berturut-turut.. yg aku tau duk lam bilik ni mmg tak tau siang ka malam.. serius..

2 comments:

selamat berkomen.....