Friday, December 16, 2011

Belajar etika

Penah belajar etika tak? yes.. sem ni aku kna amik subjek ni.. baru2 ni kami belajaq etika apa tah. ala yang etika kat majlis formal, etika kat tempat kerja n blablabla....
pastu ada satu part tu kami belajaq etika naik kenderaan, ala-ala mak datin naik kenderaan... cara-cara2 dia gini~ nak masuk keta kena masuk punggung dulu, duduk, then baru masukkan kedua-dua belah kaki, then kalo ada orang nak tumpang n keadaan tak mengizinkan untuk dia masuk mengikut pintu sebelah lagi, kita yang dah masuk n kena la ngesot sopan2 punggung kita kedalam lagi, dan jangan merangkak pulak... begitulah...

dan petang tu kwn aku ada dinner, formal dinner la, make-up, pakai dress, bertumit tinggi... lalala~~ ramai la.. kat hotel... grand gitu.. pastu kitorang suh la la dia praktikkan.. hahaha... tapi praktikkan kat bas la.. hahahaha... bayangkan la dia ikut cara2 kat atas tu tapi naik bas.... kahkahkah.. dapat bayang dak? dapat bayang dak? haha.. tolong la bayangkan.. tak pakcik bas menangis tengok kau.. gilos~~ hahaha...

n semalam aku terdelete folder music aku... habis hilang koleksi lagu-lagu fav aku.. penat aku kumpul lagu2 tu sejak dari matrik g.. aku ni jenis kumpul album fav artis aku.. so, abis la terkubur... macam2 jenis genre ada.. dulu sapa nak stok lagu bole la cari aku.. sekarang sapa nak stok lagu bole kena stok ngan aku... sedisss~tolonglah simpatikan aku.. srobbbbb~~





p/s: teknologi betul2 mematangkan aku~LOL

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....