Monday, December 19, 2011

Hikmah

Haish mulut ni..dah semakin mnjadi-jadi... the stress do make me keep blaming, cursing.. aku banyak caci,maki dan carut keluar dri mulut, bukan stakat mulut, kat blog pun aku tulis.. kesian si khinzir tu, nama dia asyik kena sebut ja.. dia pun makhluk Tuhan jugak.. dah2.. aku dah padam dah.. aku hanya menanti hikmah atas segala dugaan yang aku terima.. kita kena ingat, dalam kita redha kena ada ikhlas, dalam setiap ikhlas pasti ada hikmah. sebenarnya aku ada problem dengan tempat LI aku, ada salah faham dan kebetulan yang betul-betul kebetulan berlaku antara aku ngan kawan aku. biasa la tu, dah tak dapat nak wat camna kan. aku bagitau dia, mungkin ada yang lebih baik menanti aku.. hehe.. masalah relationship dah settle, tapi masalah LI tetap tak settle g.. just wait n see ja kot. dah mlas nak fikir, dah nak final exam pun.. baik aku fokus kat exam.. aku redha ja kena campak kat mana2.. hehe.. maybe i might get a new and greatest experience then..

dalam masa yang sama aku juga ada terdelete folder music aku. aku kan gila music. memang perit ar nak terima kenyataan. fuhh... tapi aku ada terfikir, mesti ada hikmah kan.. smalam aku cari folder apa tah, then aku terjumpa folder ayat suci Al-Quran full yang aku download, download ja, tapi tak dengar.. hmmm... i'll try my best then..

semalam jugak, aku tengok video sorang budak perempuan ni, dilamar oleh sorang lelaki yang dia tak kenal, atas pilihan family dia jugak. pilihan keluarga mestilah yang terbaik untuk kita kan.. then cara laki tu pun sangat best dan buat semua gadis-gadis yang single mingle pringle macam aku ni jeles.. i ask Syida(sebab tgh tengok ngan Syida) "ada ke lelaki macam tu untuk kita?" huhuhu.. terus aku terfikir, nak dapat yang baik mestilah jadi yang terbaik dulu.. InsyAllah.. nak bercinta biaqlah bawak ke syurga..adess cam nak nanges ja tulis ni.. hohohoho.. everybody lets keep praying and start berusaha menjadi lebih baik..





p/s: nak deactivate fb kejap, tapi nanti kalau ada apa2 info aku sorang ja yang xdapat.. adoi..

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....