Tuesday, December 7, 2010

lina punya tag


ok makaceh miss lina kerna telah men-tagged aku..(bru tingat nk wat).. hehe.. award ni dtg bersama-sama dua soklan~

soalan pertama : apa benda paling cool dalam hidup korang?
--> benda paling cool dalam idupku adalah bila aku hot aku cepat cool... jwapan yg logik dan cool kn.. haha.. sekian..

soalan kedua : siapa orang paling cool korang pernah jumpa?
--> orang paling cool aku penah jumpak ialah mat kool... slalu dia mai waktu tengah hari lepas makan nasi dengan lagu yang berkumandang sayup2~mat kool, mat kool kawanku, mari kita ikut matkool(smbung sndiri smpai abis k).. smbil tgnku menggamit-gamit berbekalkan duit singgit dpat la satu ice-cream jenama mat kool kat aku.. cool kn mat kool?? huahuahua...



p/s: aku tag siti sifir.. sapa nk amik award ni silalah...

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....