Thursday, January 26, 2012

Bermulalah episod bOringgEE


Ok. bermulanya cuti bermaksud tahap keboringan akan bertambah dari hari ke hari.. tak kira siang mahupun malam.. boring sampai tak tau nak buat apa.. fb~ selalu disitu, tapi tak buat apa2 pun.. buka tinggai, sampai brapa kali dah duk kena pedajai(sapa tak paham pm me).. tagged~ argh.. lagi boring, tagged tu aku gila time matrik dlu ja.. pastu terkubur gitu ja.. blog~aku buka baca update org ja.. nak tulis mlas nak mampuih.. tumblr~ haha.. tak dak idea dalam kurungan malas... twitter~ boring sebab takdak geng dan tak reti main.. YM~ oh yang ni lagi xleh blah.. aku kan jenis malas nak chatting or message then aku join room.. elok 3,4,5 org buzz or hi.. aku log out.. kahkah... gila sungguh la.. lepas ni aku nak try join grup antarabangsa, kot2 terchatting ngan retis hollywood ka.. haha

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....