Friday, January 6, 2012

Nak bagitau

Kalau sakit hati ni memang tak leh nak luah dengan kata-kata kn.. tapi aku ada satu cara yang boleh hilangkan sakit hati ni, untuk orang macam aku ja la.. orang yang foreveralone, yang xdak sapa-sapa tmpat tuk aku luahkan.. takkan nak bagitau family plak kot.. takkan semua masalah nak bagitau depa.. yang penting takkan perkara remeh pun nak merengek-rengek kat family kot.. kawan2? sebab aku sakit ati ngan depa takkan aku nak bagitau depa plak kot.. haha.. 

 ~cara dia  luahkan dengan air mata.. aku serius ni.. kalau kita sakit hati kita luahkan dengan air mata.. biaq sakit tu hilang mengalir sekali dengan air mata tu.. aku tak tipu.. sapa buat tapi xjadi maknanya sakit ati hang tu dah sampai tahap active volcano, tunggu masa ja nak meletus.. kalau yg macam tu tak dapet eden nak nolongnya.. 


p/s: asyik2 aku. lalalalalala~~

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....