Saturday, January 7, 2012

Entry ini di tujukan kepada my lovely kakak ~ chah

Apa hang igt hang meremovekan diri hang sendiri dari blog hang pastu tukaq url aku xleh cari hang ka?(beliau telah masuk blog gua dan removekan diri dia sendiri) hahaha... hang tak yah duk lari la dari orang tera cam aku.. kahkah.. i even know ur latest entry.. 3 jan right? wahahahaha.... i hope you call me after reading this entry or you can just wait for this coming 15 jan.. i'll be back soon.. hahaha... ooo miss my home oredy.. she is now dah jadi anak tunggal sementara sebab kat rumah ada dia sorang ja.. semua adik beradik gua kat serama(hostel).. nnt aku cuti sebulan weh.. ang dah xleh jadi anak tertunggal.. hahaha..

1 comment:

  1. hahahaha kalau hang balik pun aku tetap jd anak kesayangan abah.. kwang3.

    ReplyDelete

selamat berkomen.....