Wednesday, July 13, 2011

Hari ini menjelma lagi

Jumaat~6.21pagi~13 julai 1990.. orang tua2 kata sejuk.. branak wktu subuh.. hehe..




now im officially 21... hmm.... umur dah bertambah harap kematangan aku juga bertambah.. yes.. kat facebook mmg aku dah hide aku punya birthday awal2 lagi.. hari biasa aku xhide pun.. saja.. nanti bnyk yg conteng, xlarat nk balas.. padahal depa alert sbb fb yg bgtau ja.. haha.. aku xkesah pun orang xwish.. padahal dari kecik sampai la sebesar manusia cam skarang ni aku mna penah smbut besday ngan party2, kek2 comei... family aku bkn jenis cenggitu.. birthday is just another day.. kecuali bila dah masuk ipt ni ada la juga kengkawan yg tingat wat surprise ngan kek dua tiga kali.. tapi aku sangat2 appreciate kpada sesapa yang betul2 ingat.. antaranya mereka2 yang rapat dengan aku sejak umo 13 tahun lagi.. hehe.. mau x ingat.. 5tahun kehulu kehilir bersama-sama.. almaklum la duk asrama sepenuh masa..

hadiah terbaik tahun ni adalah kesihatan yang sudah pulih kembali seperti sedia kala.. dah 5hari aku demam.. dan hari ni Alhamdulillah aku sudah pulih seperti sedia kala.. syukur atas nikmat kesihatan yg telah aku terima.. aku ngadu kat mak aku~ mak.. xlarat makan ubat la.. mak aku jawab~ eleh yang orang duk makan ubat berpuluh-puluh taun xdak pa pun..(mak aku darah tinggi.. mkan ubat seumur hidup..).. terus aku tersengih-sengih cam mentarang kola perlis.. hehe..

paling utama skali, terima kasih kat mak ngan abah aku sebab xdak depa xdak la aku kat donia nih... terima kasih sangat sangat sangat dengan segala pengorbanan..........................................




p/s: awat duk rasa aku xmacam budak umoq 21 taun lagi ek?? :))

2 comments:

  1. alhamdulillah...yana yo...
    epy belated bufday dear...
    eheh..follow aku lak weh..ngeeengg..

    ReplyDelete
  2. hehe.. maceh atik.. dah follow.. :)

    ReplyDelete

selamat berkomen.....