Thursday, July 28, 2011

Macam

Tadi aku bersantai depan umah tengok lalulintas dan karenah pengguna jalan kampung. Sampai la satu ketika nampak bebudak ni naik motor pompuan n laki tapi naik motor asing2. yang pompuan naik ngan kawannya begitu juga sang lelaki(kalo geng aku kami panggil lelaka dan jangan tanya kenapa)... sampai satu simpang yg lelaki belok masuk simpang dan yang perempuan terus jln straight... yg tak enaknya halwa telinga aku tetiba dengar yang pompuan jerit dengan kuatnya. jeritannya berbunyi begini~ bye..... i love you... muahhhh....

gampang.. nak haram... carut aku dalam hati...

apa nak jadi budak-budak zaman sekarang.. sekolah tak habis gi.. berpoya-poya dan bersosial-sosial tak hengat donia eh silap tak hengat akhirat.. dalam perkara begini siapa yang bakal dipersalahkan.. kalo aku, aku buh atas kepala mak pak depa ja.. senang-senang ja bagi anak tu kluar merendek sesuka hati... didikan dari rumah tu penting.. adik2 aku kalo wat camtu memang makan kasut bonia aku la jawabnya.. ishk3... petang2 dah buat aku berletiaq....




p/s: entry hahaha dari aku di maghrib hari.... sekian...

3 comments:

  1. bagus2.. jga adik2 kita elok2.. opss.. lopa.. untuk kes hang aku pesan jaga anak2 kita elok2... haha

    ReplyDelete
  2. aku tgh jaga la ni..
    jaga anak tekak jgn bg sakit..
    jaga anak rmbut jgn bg tkeluaq..

    ReplyDelete

selamat berkomen.....