Friday, July 15, 2011

Syiok

penang lagi.. hohoho... kali ni mai ngan family.. macam besa la sesat lagi.. abah relek ja.. dia kata ~ eleh nak pi mana... smpai satgi kita tidoq trus la.. haha.. yg pnting ~ adam dah gumuks.. comei.. baru2 ni dia masuk spital.. demam.. kurang air lam bdan.. tok wan n tok nak mai tengok cucu depa la.. tapi skarang adam dh sihat ckit.. cuma kena makan antibiotik ja lh.. makteh pun kena makan antibiotik sampai abis jugak.. adam tiru makteh... huahua.. xmo2..

baru2 ni aku merungut dkat kak aku.. rungutannya berbunyi bergini~ wey kak... aku ingat nak p bli apa2 buku la.. buku yg best2.. boring gila duk umah.. kak aku balas ~ cuih hang ada duit ka... dalam nada perli rapat tiang.. hahaha... xleh jadi ni.. ni dah menjatuhkan air peluh aku.. aku perlu buat sesuatu...

maka aku terjumpa la kegilaan baru aku.. dapat secara free plak tu... hahahahaha(gelak syiok sndiri).... aku donlod ebook... tadi aku jumpa satu website, register then bole donlod msuk lptop.. tu yg pnting.. wlaupun feel bca bku tu brkurang tapi kebosanan aku turut jugak berkurang... hohohho..

sebulan bole donlod 5buah buku ja.. besa la barang free kan.. so i'll try my best tuk abiskan buku tersebut.. hehehe... pasni aku nak cari kat website len plak.. kot2 ada yg lagi best.. lagi best.. (nada eklan keta myvi) lalalala~~~



p/s: dah join tumblr... jadi seorang anonymous... best gak.. hihihi...

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....