Sunday, February 3, 2013

Hobi

Aku ada adik. Dua orang. Yang sorang duk training kt kelantan. Sorang g duk rumah. Tunggu result SPM. Yang ni adik kecik skali. Aku dengan kak aku selalu panggil dia adik kecik. sebab dia adik last. Dari jauh nampak macam xmanja sangat. Tapi hakikat manja kemain. Kalau dia nmpak cam berdikari sikit, kami akan keluaq ayat, adik kecik kita besaq dah.. haha.. Ahh.. ni bukan point yang aku nak cerita. Hari ni cerita pasai hobi aku. Hobi aku adalah sergah adik kecik aku. Tak kira siang malam pagi petang. Ada peluang ja aku sergah atau dalam bahasa aku, aku suka pah dia. Pah tu maksudnya sergah la. Sebab setiap kali sergah tu aku sebut PAHH!! kuat2.. haha..

Tadi aku nampak peluang depan mata. Laju2 aku pi belakang dia, apa gi PAHHH!!!
Dia terkamjat, maka dia pandang belakang dan PANGGG!!

kakaka..demmit..
tak pa ceq run ain, ada lori ada bas.

2 comments:

  1. kehkehkeh... adeih... kena sedas... huhuuhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat kena pipi yang mulus.. naseb baik sedas ja.. kalau dua das mmg dia kna pang balik la.. hehe

      Delete

selamat berkomen.....