Tuesday, February 5, 2013

Membaziaq

Aku ni pentingkan kesihatan, paling aku jaga adalah berat badan (cover kata chubby). Aku ngan kak aku pakat, kami beli natang digital weighing scale. Aku tulih kat twitter pasai natang yang baru beli tu. Kawan aku pun perasan dan tegur aku.

KA(kawan aku xkan kawan hang pulak)
AK(aku xkan hang pulak) ~> ok xlawak

KA : ade org 2 beli penimbang laa.. pnjam
AK : kakak aku punya.. nak timbang mai la umah.. haha
KA : kau kidnap bwk p umk..hahahaha
AK : haha.. aku kidnap penimbang tepung dh arr.. kita kan dah kurus
KA : buduihhhh

Pengajaran untuk hari ni, depa bawak PSY mai buat persembahan sejam dua juta. Duk buat heran plak sesaat rm555.. Siap tolong kira gi.. Hampa tengok youtube dia dah la, berbillion-bilion viewer kot.. Siap catat rekod g sbb dia antara artis yang berjaya capai viewer berbillion selain Justin Bibiaq.. Jangan marah dia sebab mahai, marah la yang bodo duk bawak dia mai dah tau dia mahai.

OP OP OP OPPA GANGNAM SETAILL..cekedut..cekedut..cekedut..sambil naik kudo..

ok xdak kaitan. bye.

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....