Wednesday, March 7, 2012

Agak dah

Seriusly, sbelum buat LI aku dah agak dah bnda camni akan jadi gak.. actually spatutnya aku kna wat LI kat sni ngan one of my friend. then dia xjadi mai.. dah xjadi mai xpa la.. aku dah pesan dah suruh antaq surat n settle semua, apakan daya the insecure feeling makes her avoiding it.. dia duk tunggu stu tmpat lgi bg respon.. dia takut jadi seperti pepatah, yang dikejar xdapat, yang dikendong p tauk buang.. argh.. sgt gerem.. xsedap telinga aku dengaq weh.. people are talking about her in front of me.. how should i react? owhh.. berat.. berat.. berat telinga mendengar berat lagi perasaan menaggungnya.. pheww...






p/s: moral of the story, jangan pakai kain ketat kalau nak bawak moto sebab mmg xkan boleh bawak punya... hahaha.. jadi kat aku pg td smpai kna msuk lam umah balik n tukaq kain.. damn it.. sangat FAILED! 

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....