Tuesday, March 20, 2012

Hahahadoi

Pernah tak rasa benci dengan diri sendiri? Mesti la pernah kan.. Dan ini yang aku rasa sekarang. Tapi aku tau, penyakit ni akan terubat dengan sendiri. Biar masa saja yang tentukan segala. Sigh~

Lately ni aku selalu update blog sbb aku xdak choice nak luah kat sesapa. i don't want people to know, but i want people to know.. you know what i mean right? hahahaha... 

Apa? suruh tulis kat facebook? loser dowh..  

Baru-baru ni ada orang up status. Dia kata, "dah tak tau nak tulis status apa kat fb, then google lyric, copy n paste", then he said "kemon girls"... cliche... hahahaha... aku selalu buat weh.. tapi bukan sbb aku xtau nak tulis apa kat fb, tapi sebab macam sebab di perenggan ke dua.. hahaha..  i rephrase k ~ i don't want people to know, but i want people to know.. Hahaha.. you got what i mean? Melalui lirik2 lagu tu, aku nak bagitau apa yang aku tengah rasa waktu tu, apa yang aku tengah fikir atau apa yang aku nak luah waktu tu.. hahaha... Sebab tu aku sangat suka dengar lagu. Lagu2 tu macam tolong express apa yang aku rasa. I love music more and more.. Ok la dah cukup kot aku merepek kat sini sambil makan kerepek. 








p/s: Hate and Love.

2 comments:

selamat berkomen.....