Sunday, March 18, 2012

Kuangkuangkuang

Dalam hidup aku ni tak banyak benda mencabar yang aku pernah buat. aku tak suka ambik risiko, aku lebih suka follow the flow.. sebagai contoh, aku lebih suka bontot aku di angkut jika mahu kemana-mana.. err.. i mean kalau nak keluar g mna2 orang yg bawak aku, kalau naik kereta jadi penumpang, kalau naik moto jadi pembonceng. kalau xdak driver naik prebet.. hahaha.. mmg sgt tak dakk keyakinan diri. duk sorang2 kat alor staq ni buat aku jadi seorang yang tak bergantung kat org lain dah n mmbuat aku jadi seorang yang berdikari dan terpaksa mencabar diri sendiri(terpaksa).. kalau tak terpaksa sapa nak tolon buat weh.. haha.. then last thursday for the first time in my life(ayat pergh) aku bawak moto dalam jarak yang jauh.. dari alor starr balik perliss. makan masa sejam jugak dan bontot wa kebas jugak la.. n bukan itu saja, ada rekod lain turut di pecahkan, aku bawak moto dari perliss balik alor starrr plak... hahahaha... ada beza ka? mesti la ada sebab aku balik dri perlis tu brtolak pukui 6.45 pagi... masih kelam buta.. tapi semangat kuat dan berkobar-kobar membuatkan aku sampai dengan muka ngantuk sbb mangkit awai.. muahaha... lepas ni aku xmau balik ngan moto dah la.. sbb org bawak kita lagi syokk dari kita bawak diri sndiri.. hahaha... 

so aku ambik keputusan nak cari laki yang sudi disusahkan untuk angkut kemana saja yang aku inginkan... hahaha.. tu pun mau ada, mau takdak aku hire driver.. wakaka.. cuih kepada diri sendiri.. 







p/s: its hurt when i can't be myself.. i try but i can't.. Zzzzzzzzz....

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....