Tuesday, March 6, 2012

Messy tak elliot.

semenjak stat LI n duk umah sewa ni aku rasa hidup aku sangat messy n rasa cam xdak life pun ada.. gila gak.. setiap hari pukul 6pagi aku akan terbangun secara otomatik.. xyah set alarm pun xpa aku rasa, tp still set buatnya xterjaga xgelabah bewak plak aku kan.. siap2 apa semua, kul 7.30 mrempit p pjabat.. cong ciang cong ciang kat pejabat kul 5petang tepat punch kad merempit balik.. ketepatan xdapat di nafikan sebab myBaby G dah disetkan sama waktu ngan jam punchkad.. haha.. sbelum smpai umah sewa singgah gerai bli makan malam.. masak?? nak msak tuk diri sndiri mmg tak la.. kang xsedap wat rugi ja.. sbb the worse part adalah hari2 makan malam seorang diri.. owhh dem... makan sorang diri d rumah yang sunyi adalah perkara yg paling menyedihkan aku buat masa ni.. sobsob.. 

balik bilik piuu.. piuuu.. piuuuuu... aku lempaq barang.. bilik yg kemas terus semak macam tongkang pecah.. malas doe.. kalau aku tak blurkan gambaq bilik aku yg bersepah aku pasti air muka aku jatuh mengalir bak air terjun sebab aku mungkin akan di label sebagai anak dara pemalas.. dan akan dblacklist oleh makmentua2 sekalian.. walaupun memang.. kihkih.. sebenaqnya aku malas petang ja weh.. pagi2 aku kemas semua bnda.. nama pun mangkit awai kan.. hahaha...


smoga anda xpening tgk gambar blur ini.. haha..

owh forget to tell uoolll.. i've oredy buy a new purse.. setelah 5tahun aku xpnah ada purse.. aku pkai beg duit cikai yg owg duk buh syiling tu ja.. haha.. naif kan dgr cerita aku.. then i told u what, purse tu dah mnerima plbagai award berupa pujian kerana ianya cantik mcm tuan dia... ini bukan riak, sekadar angkat muka sikit ja.. haha.. tp serius weh.. org puji beg duit aku bukan aku.. mytaste never lie u know.. hakhak.. and.. and.. and ada satu bnda g aku bru bli... Jam baru!! aku panggil Baby G sebab kat jam tu ada tulis Baby G.. sirius.. aku xtipu.. jam murah 25hengget mnjadi penanda masa untuk aku brambus dari pjabat tepat pukul 5petang..  bukan apa wktu sbnaq jam henpon punya, jam punchkad tu lambat 6minit.. mna bleh jadi.. hahaha... 


kerhkerh.. me with mypurplish purse and mybabyG.. ayat ala2 gewdiks gitu..







p/s: i try not to make the same mistakes again.. :)




No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....