Wednesday, March 14, 2012

Tikusanananaaaanananana

Aku ngantuk gila hari ni sebab aku terjaga pukui 3pagi tadi... macam haramjadah(makifull).. tau dak sebab apa? sebab tiba2 aku rsa sejuk2 kat lutut aku.. bukan aku kencing tilam weh... sejuk2 tapak kaki TIKUS panjat lutut aku... memang nokharom betoi la kan... geli nak mampuih... bulih pukui tiga pagi dia mai duk ambil kesempatan keatas diriku yang suci ini.. xdan aku tampaq gigi dia, dia smpat lari selamatkan diri.. aku terjaga terus bukak lampu n tak tutup dah.. lantak ahh kalo org sebelah terjaga ka... sapa suh bela tikuih.. pastu aku sambung tidoq balik, pastu terjaga lagi lbih kurang pukui 3.30 plak.. dia duk main dalam almari baju pulak dah... haissh.. bikin panas btoi la tikuih ni.. last2 aku mangkit, aku ambik semua baju aku, buh dalam beg baju biaq kosong almari tu.. hahahahahaha.. gelak puah ati.. padan muka ang xleh main dah... aku sambung tidoq, dan tiba2 jam bunyi pukui 6.. demmm. aku rsa mcm bru tidoq ja... ngantukkk weh... satgi balik aku tidoq.... cepat la pukui 5... cepat la.. cepat la... nak tdoq kat surau segan la plak ada staf2 pompuan yg lain.. beginilah nasib diriku yang hebat.... lalalala~~





p/s: Sapa kata hamster comei geli la weh.. hamster tu tikus jugak.. buewwekk...

No comments:

Post a Comment

selamat berkomen.....